KİTAP HAZİNEM"GÖNÜL MESELESİ"


Merhaba :) Okulum nedeniyle uzun süredir elime kitap alamaz olmuştum.Geçen gün tatile girmiş olmanın verdiği sevinçle evime dönerken yolculuğumda bana eşlik etmesi için bu kitabı seçtim.Hiç de fena etmemişim, gayet iyi bir yol arkadaşı oldu  bana.Bir süre önce kitap çekilişi kazandığımı bildiren bir yazı yazmıştım.Bu kitabı çekilişte kazanmıştım.Okumak ve yorumlamak anca kısmet oldu :)




Tuna Kiremitçi daha önce eserlerini okumadığım bir yazar.Kitabı ilk elime aldığımda 30'lu sayfalarına kadar beni epey kendine bağlamak için zorladı.Daha sonrasında olaylar biraz çözülmeye başlayınca okumaya değer buldum.
Kitap hayatında en değer verdiği varlığı kaybettikten sonra kendini toparlamak içini eşini İstanbul da bırakıp Eskişehir'e annesinin yanına giden Arda'nın başından geçenleri anlatıyor.Kendince bir hayat yaşayan Arda bir süre sonra İstanbul'a eşinin yanına gittiğinden tek başına değildi.Geçmişten gelen bir anının emanetiyle dönmüştü geri.Eve döndüğünde kocasının eskisi gibi olmadığı dinine bağlandığını ve daha farklı hareket ettiğini fark eden Arda kocasını izlemeye başladı.Yıkılmak üzere olan evliliklerini kurtarıp yeniden mutlu bir aile olmak isteyen  Arda kocasının bu yeni değişikliğinin sebebiyle baş etmeye çalışırken aynı zamanda geçmişten gelen ve hiç bir zaman paçasını bırakmayan aşk acısı, kurbağa prens hakkında ne karar verecek?İşte tam bu sorunun cevabını merak ediyorsanız kitabı okumanızı tavsiye ederim :)


Kitap da altını çizdiğim bir bölüm vardı sizinle paylaşmak istedim.Okuduğumda beni gülümsetti.Hepimizin yanında dikkat çekmeye çalışırken saçma sapan hareketler yaptığı ve kendine bakıp güldüğü insanlar olmuştur.Bu dizeler şu an aklınıza gelen kişiye gitsin o zaman :)

 &

     İYİ OKUMALAR :)

2 comments:

  1. Tuna Kiremitçi'nin bir de "Git Kendini Çok Sevdirmeden" adlı bir kitabı var onu da okumanı tavsiye ederim eğer yazarın tarzını beğendiysen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel bir tarzı var okutuyor kendini o kitabını okumayı da çok isterim :)

      Sil